вторник, 1 марта 2011 г.

Диагноз


                                                                                                                                             
                                Здравствуй, уважаемый читатель!




Мене звуть Микола Квас, маю тіло й душу, 
Тим не менше, я всіх вас попередить мушу. 
Що душа ще молода, бачите співає, 
А от з тілом вже біда, іншого немає. 

Вже поскрипує кардан, щось в моторі стука, 
Підтікає часом кран, карбюратор хрюка. 
Правда з ніг ще не паду, як притулить до стінки, 
Але, як на ліво йду – трусяться колінки. 

Лікар каже – «Пане Квас, в вас гастрит хронічний, 
Але загальний стан, ще не катастрофічний. 
Як горілку не вживать, кинути палити, 
То ще років 25 можете прожити. 


А дієта в вас така; вам неможна солі, 
Цукру, перцю, часнику, моркви та квасолі. 
Молоко лише квасне, бульба лиш варена, 
Взагалі усе пісне, а решту – внутрівенно. 

Що до інших заборон, щоб не було стресу, 
Вам не можна телефон, телевізор, пресу. 
Не співати, не сміятись, рот не розкривати, 
Як на дворі мінус п’ять, не виходить з хати.
  
Що стосується жінок, не ковтайте слину, 
Щоб не було і думок, навіть про дружину. 
Треба зважити на вік, лікувати шлунок, 
Ну хіба що через рік – пробний поцілунок».


Як я вислухав те все, що до свого тіла, 
Чую, десь мене несе, ніби з заду крила. 
То мабуть моя душа, вже до Раю прагне, 
Лиш за вухами «лапша», ще на землю тягне. 

І тому я тіло в морг не спішу здавати, 
Ще для вас я маю борг – пісню заспівати. 
Хай тоді моя душа, вознесеться з часом, 
Вже не буду Квасом я, - а «іконостасом».


Консультации в "Клинике современной ревматологии"
                       Киев, Спасская 5,
               044-599-3381; 044 -537-1912.

Комментариев нет:

Отправить комментарий